21019 м.Вінниця, вул.Нагірна,13 тел.: 8 (0432) 55-68-79; 55-68-92

25 листопада 2019 року студенти 41-Р групи відвідали виставку «Добрих рук майстерність»

25 листопада 2019 року студенти 41-Р групи відвідали виставку «Добрих рук майстерність», що проходила у відділі мистецтв Вінницької ОУНБ ім. К. А. Тімірязєва. Студенти мали змогу зазирнути у світ прекрасного та отримали заряд позитивних емоцій.

1 2 3


12 грудня 2019 року у відділі мистецтв Вінницької ОУНБ ім. К.А. Тімірязєва відбувся майстер-клас зі створення декоративного різдвяного віночка. Студенти 41 – Р групи власноруч виготовляли віночки, щоб прикрасити свої домівки. Отримали масу позитивних емоцій та гарних вражень.

       4 5 

                    6 7


5 лютого студенти 41 – Р групи відвідали Вінницький обласний краєзнавчий музей де побували у 3 ексозиційних залах: «Природа рідного краю», «Археологія», «Етнографія Поділля». Студенти збагатились цікавими фактами щодо археологічних памяток  - їх на Вінниччині відкрито понад 1,5 тис. від доби пізнього палеоліту до середньовіччя.

Студентам сподобалась екскурсія, особливо зала «Етнографія Поділля» де студенти мали змогу споглядати різні деталі хатнього ужитку, елементи побуту та декору.

         8 9 10


 

Освітньо-професійний практикум з бібліотечної діяльності «До скарбниці книг»

03 березня 2020 року студенти 21–Р групи спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна і архівна справа» разом з Лебідь Т. П. відвідали філію Вінницької обласної універсальної наукової бібліотеки імені К. А. Тімірязєва.

Разом з бібліотекарем відділу мистецтв Стойко Наталею Григорівною студенти побували у відділі економіки та новітніх технологій, відділі документів іноземними мовами, відділі мистецтв та секторі правової інформації. Відвідувачів зацікавив сектор «Інформаційно-ресурсний центр «Вікно в Америку»», де діють гуртки спілкування англійською мовою, можна переглянути шедеври американського кіно, вдосконалити рівень володіння діловою англійською мовою.

Відділ мистецтв запам’ятався студентам 21-Р групи відділення фінансово-економічної та інформаційної діяльності виставкою творчих робіт учнів Вищого художнього професійно-технічного училища № 5 м. Вінниці, які представили художні вироби з дерева, паперопластику, кераміку, декоративний розпис, живопис та графіку.

              1 3

             2 4


 

МІСТ БАГАТО, А ФАЙНЕ — ОДНЕ

29 лютого 2020 року студенти 41–Р групи відділення фінансово-економічної та інформаційної діяльності разом з Лебідь Т. П. та Терепою А. В. взяли участь у регіональній олімпіаді з фахових дисциплін серед студентів коледжів, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень «Молодший спеціаліст» за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна і архівна справа» на базі Тернопільського національного економічного університету.

Відкрила олімпіаду професор, доктор історичних наук, завідувач кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності Гомотюк Оксана Євгенівна, яка розповіла про сьогодення університету, його історію та перспективи розвитку. Сучасні навчальні аудиторії, бібліотека електронних ресурсів, конференц-зали, зали засідань неабияк вразили учасників олімпіади.

З історією та архітектурою файного міста познайомила гостей Тернополя Недошитко Ірина Романівна, кандидат історичних наук під час екскурсії затишними вуличками.

11

                                     1 2                                                                                                  3 4

6


 

Звіт про проведення декади циклової комісії у 2018-2019 навчальному році

20 березня 2019 р. студенти 31-Е групи були учасниками Дня карєри ЄС, що проходив на базі Донецького національного університету ім. В.Стуса. Пройшли тренінги «Старт Ап: від ідеї до власного бізнесу. Основні питання та проблеми стартаперів в регіоні», «Співбесіда на роботу твоєї мрії. Відео резюме: креативність та інформативність у 21 столітті». «Перша робота: що треба знати найманому працівнику?»

1 2 3  4 


 Студентки 31-Е групи Макогонюк Ю., Фіголь О., Кирилюк М., Осипчук Ю., Вітюк Н., Цибрій В. взяли участь у 2 турі ІІІ регіональної обліково-економічної олімпіади «Мій перший крок у професійне майбутнє» на базі Донецького національного університету, Цибрій Віка - 1 місце, Вітюк Наталія - 3 місце

                      5 6  

                                                 7 8 


3 грудня 2018 р. у виставковому залі Експоцентру студентки 31-Е групи виступили в ролі моделей, що демонстрували в’язані вироби членів громадської організації «Гармонія» в рамках щорічного Регіонального форуму.

9

10  11


 18 квітня 2019р. студентки 21-Е та 31-Е груп були учасницями практичних семінарів у рамках Звітної науково-практичної конференції «Наука і навчальний процес» на базі Вінницького соціально-економічного інституту Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна». Опрацювали 4 модулів:

  • Фінансова грамота на кожен день
  • Тренінг розвитку творчих здібностей
  • Інтерактивна гра: Руйнуємо бар’єри
  • Практична гра: Я – Криміналіст

12 13 14 15


Євдокимова Н.В. була учасницею практичного семінару-тренінгу «Залучення грантових коштів та участь у міжнародних програмах» на базі Вінницького соціально-економічного інституту Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна». Програма семінару включала 3 модулі:

  • Ефективний збір коштів. Як написати грант так, щоб виграти кошти;
  • Пошук спонсорів та інформаційне забезпечення грантової роботи;
  • Практичні аспекти написання грантового проекту та заповнення аплікаційної форми.

16


 Лимар О.Ф. підготувала студентку 31-Е групи Макогонюк Юлію, учасницю обласного конкурсу «Кращий за професією» (економічні дисципліни) серед студентів коледжів і технікумів Вінницької області за патронатом Ради директорів коледжів і технікумів Вінницької області, що проходив на базі Вінницького коледжу Національного університету харчових технологій

17


Лимор О.Ф. підготувала студентку 41-Е групи Гук Оксану, переможця ІІ всеукраїнського конкурсу робіт талановитої молоді у сфері грошей та банківської справи (2 місце)

                                                     18  19


28 березня на базі Прикарпатського університету ім. Василя Стефаника відбувся захист дисертації Євдокимовою Н.В. на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук «МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ДЕПОЗИТНИМИ РЕСУРСАМИ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ».


 Круглий стіл «Трудова та освітня міграція: стан та наслідки для України» проведено зі студентами 31-Е та  41-Е гр., Лимар О.Ф.

Мета: досліження процесу трудової міграції.

Доповідачі:

  • Макогонюк Юлія - «Фактори впливу на міжнародну міграцію населення».
  • Кирилюк Марія – «Населення України: стан та проблеми».
  • Сослюк Аліна – «Рівень заробітнох плати в України».
  • Осипчук Юлія – «Аналіз економічно активного населення країни».
  • Фіголь Оксана - «Вплив безробіття на рівень трудової міграції в Україні».
  • Цибрій Вікторія – «Напрямки трудової міграції з України».
  • Вітюк Наталія – «Основні сфери працевлаштування українських трудових мігрантів».
  • Поліщук Марина – «Стан та проблеми трудової міграції українців до Російської Федерації».
  • Трубіцька Владилена – «Відносини Італії та України з питань трудової міграції».
  • Юрченко Анастасія - «Розвиток процесу трудової міграції до Чеської Республіки».
  • Балюбаш Юлія, Омельченко Даша – «Трудова міграція українців в Іспанію».

       20 21

А також під час проведення зняття студенти ознайомилися з визначальними ознаками працездатних осіб, а ще ознайомилися з даними  про рівень безробіття в українській економіці.


 Викладач Лимар О.Ф. провела 15 лютого зі студентами 41-Е групи лекцію – дослідження з курсу «Бюджетний процес».

Мета:  формування професійної компетентності шляхом використання навчальної технології для розвитку комунікаційних навичок майбутніх фахівців.

навчальна: сформувати знання, щодо процесу складання, розгляду, затвердження бюджету, виконання та складання звіту про виконання Державного бюджету України.

Лекція включає інформаційну частину та доповіді студентів з наступних питань дослідження:

  • складання проекту Державного бюджету України на 2019 рік – Павлянська Дарина;
  • презинтація програми уряду щодо проекту Державного бюджету України  на 2019 рік – Гук Оксана;
  • розгляд та прийняття закону «Про Державний бюджет України 2019» - Тимчук Леся;
  • виконання Державного бюджету України – Шаповалова Леся;
  • підготовка та розгляд звіту про виконання Державного бюджету України – Данилюк К.

22

23


 Навчальній семінар «Обличчя України» до Міжнародного дня жінок в науці проведено Бакаловою Н.М. зі студентами 31-Е гр.

Мета даного заходу показати роль жінок в науці та підтримати віру студентів-дівчат в те, що для них відкриті двері в світ науки в будь-якій галузі. Студенти 31-Е групи підготовили доповіді та мультимедійні презентації про відкриття жінок не лише в науці а й в побуті.

Даний захід також мав на меті отримання студентами навичок пошуку потрібної інформації, її аналізу та представленню як у вигляді доповіді так і у вигляді мультимедійної презентації. Вміння робити промови, публічно виступати з доповіддю, не боятись аудиторії також є дуже корисним для майбутніх молодших спеціалістів.

                                           24 25 26


 Економічний брейн-ринг зі студентами 31-Е групи проведено Волкодав Т.А.

Ділова гра  складалася з 5 етапів:

1-й раунд. «Презентація»

2-й раунд. Економічна розминка

2.1. Економічна гра "Веббінг" («Більше термінів»)

  1. 2. 2. Економічна гра «Екослово» (бліц-турнір на швидкість).

3-й раунд «Інтелектуальна дуель»

4-й раунд. Комбінований.

4.1.Конкурс «Головоломка»

4.2.Вікторина «Мислитель»

4.3.Економічна загадка «Економічний парадокс»

5-й раунд. «Економічний практикум»

5.1. «Задача»

5.2. «Економічний термін»

27


 Відкрите заняття з дисципліни «Фінанси підприємств – ІІ», Волкодав Т.А. Тема: «Грошові надходження підприємств»

В процесі обговорення питань студенти проявили активність  та належний рівень знань теоретичного матеріалу. Під час гри «Склади формулу» показали уміння швидко мислити і приймати рішення, працювати у групі. В процесі розв’язування задач студенти показали глибокі знання та практичні навики з дисципліни «Фінанси підприємств», а також здатність логічно та критично мислити, володіння методами аналізу, синтезу та узагальнення.

В цілому протягом заняття усі студенти групи приймали активну участь у роботі, демонструючи належний рівень підготовки.

                        28 29


 Навчально-просвітницький захід «Програма уряду на 2019 рік» проведено Лимар О.Ф. зі студентами 31-Е та 41-Е груп

Мета: формування професійної компетентності з питань роботи Кабінету Міністів України та міністерств в розрізі програм економічного та соціального розвитку країни.

Напрямки дослідж ення:

  • план дій Кабінету Міністрів України та головні пріоритети розвитку країни на 2019 рік – Гук Оксана;
  • напрямки державної підтримки аграрного сектору у 2019 році – Тимчук Леся;
  • місія та сфери політики Міністерства Фінансів України – Бережок Марія;
  • фінансування медичної реформи 2018-2020 роки – Данилюк Крістіна;
  • напрямки реформування освіти в Україні – Гончар Анна;
  • фінансова підтримка культурного фонду України у 2019 році – Прилуцька Анастасія;
  • основні напрямки соціального захисту на 2019 рік – Шаповалова Леся;
  • фінансове забезпечення Збройних Сил України на 2019 рік – Олійник Володимир.

30


 Тренінг SWOT – аналіз підприємства

Лимар О.Ф. зі студентами 31-Е групи провела захист проектів проведених досліджень за матеріалами суб’єктів господарювання

Мета: закріплення практичних навиків оцінки сильних та слабких сторін діяльності суб’єктів господпрювання та виявлення можливих загроз та їх уникнення.

            31 32 33


 

26 травня 2019 року Корніюк С.О. було проведено годину  цікавих повідомлень з 21-Е групою на тему: «Пані економіка».

По даній темі доповідала Слободянюк Інна, яка розповідала про циклічний характер економічного розвитку щодо внесення змін до найважливіших показників.

                                          35


Круглий стіл «Рівень життя», Бакалова Н.М.

Метою даного заходу було навчити студентів аналізувати економічну інформацію з різних джерел, робити висновки, графіки та надавати конкретні показники та прогнози. Студенти 41-Е групи аналізували чинники які визначають рівень життя згідно ООН. Кожен доповідаючий провів важливі роботу: знайшов потрібну інформацію, проаналізував її, зробив відповідні графіки, висновки. Доповідь кожного студента була підкріплена мультимедійною презентацією на якій була подана вся необхідна інформація з відповідними таблицями та графіками.

                    36 37


Відкрите заняття на тему «Земельний податок» проведено Євдокимовою Н.В. зі студентами 41-Е групи. Заняття проведено у формі порівняльних презентацій адміністрування земельного податку в Україні та світі.

    39 38


В рамках декади було проведено дискусію «Безробіття та мінімальна заробітна плата. Зв’язок». Студенти обговорювали питання плинності кадрів та мінімальної заробітної плати, заробітної плати в «конвертах», неофіційного працевлаштування та офіційне отримання статусу безробітного з отриманням грошової допомоги. Студенти аналізували розміри мінімальної плати, рівень безробіття, посади з найбільшою плинністю кадрів і т.д.

            40 41


Студенти 31-Е групи з Євдокимовою Н.В. організували і провели дайжест  «Банківські історії». Студенти презентували підбірку цікавих фактів пов’язаних з банківською справою: нестандартні послуги, зародження банківської справи, найбільші мережі, найгучніші пограбування.

                 42 43


 Виставка-продаж виробів членів громадської організації «Гармонія»

В рамках декади циклової комісії було традиційно проведено ярмарок виробів членів Громадської організації «Гармонія»

                          44 45


Проведено ІV Міжвузівську студентську науково-практичну конференцію:«Сучасний стан інформаційно-економічного суспільства ХХІ століття: проблеми і перспективи».

Учасниками конференції стали студенти та викладачі Донецького національного університету ім. В. Стуса, Тернопільського національного економічного університету, Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, Вінницького коледжу будівництва і архітектури КНУБА, Вінницького торговельно-економічного коледжу КНТЕУ/

        46 47  48

49


 

Звіт про проведення декади циклової комісії у 2017-2018 навчальному році

Конкурс соціальної реклами  (Бакалова Н.М., 12 лютого 2018 р.) 

ХХІ століття висуває нові завдання в усіх сферах життєдіяльності людини і суспільства; відбувається прискорення процесів глобалізації та інформатизації, що стрімко змінює умови, що впливають на якість, сутність та складові процесу соціалізації особистості. Сьогодення вимагає засвоєння значно ширшого обсягу культури соціуму та соціального досвіду, а, отже, є потреба і вищого рівня сформованості соціальності особистості. В Україні, відповідно до Закону «Про рекламу», соціальною рекламою є «інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку» В рамках декади викладачів фінансово-економічних дисциплін було проведено конкурс «Соціальна реклама» в якому приймали участь студенти 41-Е та 31-Е групи гуманітарно-фінансового відділення. Студентам було запропоновано наступні теми для створення відеороликів використовуючи програму «Кіностудія»:

  1. Екологія.
  2. Освіта.
  3. Здоров’я (фізичне, психологічне, моральне).
  4. Моя країна.

За результатами конкурсу, переможці були обрані шляхом відкритого голосування студентами 31-Е та 41-Е груп, 1 місце – Горобець Ю. (Історія світового геноциду), Євдокимова А., (Не пиши чорним по зеленому); 2 місце - Міхович А.(Лист до мами), Королюк П. (Браконьєрство); 3 місце – Дюг В.(Чужих дітей не буває), Гук О. (Синя безодня).

1

2


Фахова олімпіада у Вищому професійному училищі № 11, Бакалова Н.М., Євдокимова Н.В. (6 лютого 2018 р.)

3 4

6 лютого в рамках  профорієнтаційної роботи зі студентами Вищого професійного училища № 11 проведено фахову олімпіаду за результатами якої  випускники зможуть продовжити навчання  на 3 курсі ВГПК за спеціальністю «Фінанси, банківська справа та страхування». Фахова олімпіада проведена на базі групи № 36 «Конторський службовець (бухгалтер). В тестуванні взяло участь 28 учнів, для цього було розроблено 30 варіантів білетів по 24 тестових завдання, кожна правильна відповідь оцінювалася 0,5 бала. Якісний показник після перевірки робіт склав 75%, всі учасники фахової олімпіади отримали рекомендації на вступ до ВГПК.


 Фото-квест «Фінансові установи Вінниці», Євдокимова Н.В. (7 лютого 2018р.)

5 67

8 9 10

Вивчення дисципліни «Гроші та кредит» передбачає вивчення структуру, функції, основні операції центрального, комерційних банків та небанківських фінансових установ. З метою закріплення знань було розроблено завдання-ребуси відповідно до навчального матеріалу. Студентам було необхідно розгадати тип (банк, ломбард, кредитна спілка, страхова компанія), назву фінансової установи   та сфотографуватися біля них. Виграла команда яка за 2 години відгадала більше установ.


Дайджест «Світові банківські системи», Євдокимоват Н.В., (7 лютого 2018р)

Дайджест (преса) (англ. digest- стислий виклад, резюме) — інформаційний продукт (виданнястаттяпідбірка), що містить виклад інформації у вигляді витягів з оригіналу чи у формі його вільного перекладу або добірку у повному чи скороченому вигляді найцікавіших творів, вибраних з інших видань.

В рамках вивчення банківської системи України було виділено місце для ознайомлення з банківськими системами інших країн. На власний розсуд студенти 31-Е групи обрали країни для складання резюме їх  банківської системи. Серед обраних країн були: Японія, Англія, США, Канада, Франція, Китай, Росія, Швейцарія. Студенти розкрили історію створення та особливості функціонування банківських систем.

11 12 13 14


 Прес-реліз з дисципліни «Податкова система», Євдокимова Н.В. (12 лютого 2018 р)

Метою написання прес-релізу є ознайомлення ЗМІ з подією, актуальним способом вирішення суспільної проблеми, новинкою і подальше висвітлення її у найвигіднішому або важливому   аспекті.

Під час вивчення теми «Законні способи ухиляння від сплати податків: Офшорні зони та податкові гавані.» студенти 31-Е групи опрацювали список офшорних зон планети. На власний розсуд кожен студент обрав країну по якій презентував ознаки офшора, переваги та недоліки обраної податкової гавані, її особливості, давав характеристику економіки країни. Студенти представили: Гонконг, Сінгапур, Вануату, Багамські острови, Бермудські острови, Маврікій, Бахрейн, Обєднані Арабські Емірати, Монако та Домінікана.

15 16


Виховна година «Гроші в персоналіях» Євдокимова Н.В. (14 лютого 2018 р.)

17

На виховній годині «Гроші в персоналіях» згадали життєвий шлях та досягнення всіх осіб зображених на купюрах національної валюти: Володимира Великого, Ярослава Мудрого, Богдана Хмельницького, Івана Мазепи, Івана Франка, Михайла Грушевського, Тараса Шевченка, Лесі Українки, Григорія Сковороди. Дізналися цікаві факти про споруди зображені на купюрах та їх зв'язок з вище названими історичними особами. Декламувалися вірші Тараса Шевченка, Лесі Українки.

Згадали економічні праці Франка, трактовані в історичному плані, присвячені станові робітництва: «Промислові робітники в східної Галичині й їх плата 1870 р.» (1881), «Про працю» (1881), а також селянства в Галичині: «Земельна власність у Галичині» (1887, 1914), «Еміґрація галицьких селян» (1892), «Селянський рух у Галичині» (1895), «Селянський страйк в Східній Галичині» (1902), «Громадські шпихлірі і шпихлірський фонд у Галичині 1784—1840 рр.» (1907).


 Науково-практична конференція «Сучасний стан економіки: проблеми і перспективи»

Традиційно для апробації курсових досліджень випускників гуманітарно-фінансового відділення було проведено міжвузівську науково-практичну конференцію «Сучасний стан економіки: проблеми і перспективи». В роботі пленарного засідання проведеного в актовій залі коледжу виступили директор коледжу Войцехівськмий К.Ф., заступник директора з навчальної роботми Когутюк О.В., методист коледжу Руда Т.В.,   Анісімова О. М., доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри інформаційних систем управління Донецького національного університету ім. В. Стуса,  Дороніна О. А., доктор економічних наук, професор, заступник декана економічного факультету з наукової роботи Донецького національного університету ім. В. Стуса,  Бондар О. І., керівник напрямку “Трудові ресурси” Вінницької філії ПАТ КБ “Приватбанку”,. Половенко Л. П., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри економічної кібернетики та інформаційної системи Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ.

Після проведення пленарного засідання розпочалася робота секцій. В аудиторії № 15 на секційному засіданні виступили  Гончаренко Т.В., викладач вищої категорії, старший викладач, голова циклової комісії економічних дисциплін Вінницького коледжу будівництва і архітектури КНУБА та  Шевчук Е.В., Костюк Діана , Бойко Р. студенти 2-го курсу Вінницького коледжу будівництва і архітектури КНУБА;  Тімошенко Н.М. викладач Вінницького торговельно- економічного коледжу КНТЕУ,  Віниковецька Ж. С., викладач економіки, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист ВТЕК КНТЕУ,  Заруб`як О. В. Переклад Т. Б. Островська С. В. студени 2 курсу ВТЕК КНТЕУ; Замітайло Є. В. ,  .Шеверножук Я. Р., студенти ВТЕІ КТЕУ та студенти 41-Е групи ВГПК.

18 19 

20 21


 Ділова гра «Фінансист», Волкодав Т.А.

Ділова гра була проведена зі студентами групи 21-Е. Група була розділена на дві рівноцінні команди і  містила три етапи: Розминка, Фінансовий двобій, Фінансова аналітика.

Гри усі студенти групи приймали активну участь у конкурсах, демонструючи високий рівень теоретичних знань та практичних навиків з дисципліни «Фінанси підприємств». Було використано групову форму роботи, завдання були різного типу на швидкість мислення, на логіку на нестандартне та оригінальне мислення.

Наприкінці виховного заходу було визначено та оцінено учасників команди-переможця та найактивніших учасників гри.

22 23 24 25


 Відкритий навчально-просвітницький захід Тренінг «Роль заощаджень в житті людей», Лимар О.Ф. (14 лютого 2018 р)

14 лютого 2018 року було проведено відкритий навчально-просвітницький захід  тренінг «Роль заощаджень в житті людей» для студентів 2 та 3 курсів спеціальності «Фінанси і кредит».

Головною метою проведення заходу для студентів є популяризація ідеї системного заощадження та збереження коштів заради фінансової стабільності в майбутньому в рамках реалізації програми фінансової грамотності.

Програма тренінгу включала доповіді (з презентаціями) студентів «Історія розвитку Всесвітнього дня заощаджень» (доповідач Горобець Юлія ),  «Популярність заощаджень в країнах Центральної та    Східної Європи» (доповідач Королюк Поліна).

 Студенти переглянули відеоматеріал присвячений Всесвітньому дню заощаджень в Україні та в дискусійній формі обговорили власний досвід з питань заощадження коштів.

Ключовою частиною заходу було проведення тренінгу «4 конверта» (тренери Тереверко Владислав,  Горобець Юлія). Проведення просвітницького заходу поглибило економічні знання студентів, зокрема щодо:

планування використання власних коштів (бюджету) та управління особистими фінансами; використання наявних коштів з метою заощадження; розуміння значення заощаджень для економіки країни та, як наслідок, для кожного громадянина; формування знань про сутність, механізми та інструменти інвестування власних коштів (заощаджень) з метою їх примноження.

26 27


 Майстер-клас «Загальна оцінка діяльності підприємств», Лимар О.Ф.

12 лютого 2018 року було проведено майстер-клас для студентів 2 курсу спеціальності «Фінанси і кредит».

Під час проведення майстер-класу було розглянуто загальну методику оцінки діяльності підприємств в сучасних умовах, визначені та охарактеризовані ключові проблеми в економічному секторі.

Учасники майстер-класу виконали завдання, щодо визначення та аналізу показників ефективності діяльності підприємства за даними форм фінансової звітності підприємств.

Зміст та форма проведення майстер-класу мали динамічний характер та практичну цінність. Проведення майстер-класу супроводжувалось прикладами з діяльності  підприємств реального сектору та презентаціями доповідей студентів, які досліджували економічну та фінансову діяльність вітчизняних підприємств, що сприяло формуванню практичних навичок та економічному обґрунтуванню вибору доцільного варіанту в прийнятті управлінських рішень.

Майстер-клас забезпечив систематизацію та більш повне розуміння практичного застосування знань набутих під час навчання.

28  29


 Захід екологічна гра «Дивосвіт природи» на базі Вінницького  обласного центру соціально-психологічної реабілітації дітей - гр. 31-Е

16 лютого 2018 року у Вінницькому обласному центрі соціально-психологічної реабілітації дітей була проведена екологічна гра «Дивосвіт природи».

Організатори заходу студенти 3 курсу спеціальності «Фінанси і кредит» групи 31-Е під керівництвом куратора Лимар О.Ф.

Метою заходу є виховання у дітей любові до природи, турботливе ставлення до неї, прищеплення культури поведінки на природі.

Захід складався з організаційної частини, що включала вступне слово ведучого про бережливе ставлення до навколишнього середовища, пояснення правил гри та обрання журі.

У грі брали участь дві команди. Командири представили візитівки команд.

Екологічна гра складалась із восьми конкурсів: «Чорний ящик», «Прислів’я та приказки про тварин», «Цікавинки» та інші.

По завершенню гри журі оголосило результати та визначило переможців, які отримали солодкі призи.

30 31


 Екскурсія до Господарського суду Вінницької області

Викладач фінансового права Осадчук А.С. організувала екскурсію для студентів 41-Е групи до Господарського суду Вінницької області. Студенти були присутні на відкритому судовому засіданні при розгляді справи про визнання юридичної особи банкрутом. Змогли поспілкуватися з суддями з приводу спектра підсудних справ, дізналися  повноваженнями помічників та секретарів судій. Ознайомилися з порядком зберігання справ, роботою архіву.

32

33

34

Звіт про проведення декади циклової комісії у 2016-2017 навчальному році

Інформаційна години «Найвідоміші компанії, що змінили світ» проведені  41-Е групою студентам 21-Е групи 13 лютого 2017 року

Студенти випускної групи ознайомили з   присутніх переплітінням різних  моделей: американської, японської та західноєвро-європейської.   Особливості американського менеджменту зумовлені не лише загально-економічними тенденціями, а й національною ментальністю, управлінськими традиціями. Американський метод передбачає початкове визначення професійно-кваліфікаційної моделі „посади” і „підтягування” найбільш відповідних працівників за схемою „посада-працівник”. Японська модель передбачає початкове вивчення сильних і слабких сторін особистості працівника і підбір для нього відповідного робочого місця (система „працівник – посада”). Західноєвропейський менеджмент має певні особливості: - перехід від диктату продавця до диктату споживача; - усунення міждержавних перепон для руху товарів і грошей; - у нинішній практиці європейського менеджменту важливе значення має вдосконалення організаційних структур управління загалом, координацію всіх функцій її діяльності. - для європейського менеджменту типовою є концентрація зусиль на роботі з персоналом фірми.

1


 Години самоврядування 25 лютого 2017 р.

Використання годин самоврядування в поєднанні з іншими активними методами навчання є найбільш ефективною формою підготовки студентів до занять. Заняття для 31-Е групи провели Драпак Олена та Мамалига Ольга – студентки 41-Е групи.

2 3


 Фотоквест «Фінансові установи та органи управління, учасники бюджетного процесу» провели студенти 21-Е групи

4

5 6

7 8


Відкритий виховний захід «Чарівна країна дружби» провела Лимар О.Ф. зі студентами 31-Е групи вихованцям Комунального закладу «Вінницький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» (22 лютого 2017 р.)

9

10


Виставку подарунків «Хто вміє дарувати, той вміє жити» провела Євдокимова Н.В.  (13 лютого 2017 р.)

11

1213


Круглий стіл – «Історія успіху», Бакалова Н.М. (21 лютого 2017 р.)

14 15


 Конкурс професійних навичок «Касир банку», Євдокимова Н.В. (22 лютого 2017 р.)

16

17


 Екскурсія на Вінницький  Хлібзавод № 1 з Бакаловою Н.М.

18


 Екскурсії на Вінницьку кондитерську фабрику ROSHEN та  ВФ «ПАНДА» (ТМ «Караван»)  проведені  Лимар О.Ф.

19

20

21


Виставка «Бельгійські інвестиції в Україні»

У Вінницькому педагогічному університеті відкрилася виставка «Іноземні інвестиції в Україну. Кінець ХІХ ст. – початок ХХ ст. Частина перша: Бельгія», створеної співробітниками Дніпропетровського національного історичного музею ім. Д.І. Яворницького на якій побували студенти 41-Е групи разом з викладачем Лимар О.Ф. в рамках школи економічної грамотності.

22

23 24


Заняття школи економіста-міжнародника

25 26


Науково-практична конференція «Сучасний стан економіки: проблеми і перспективи»

27

28


 Фахова олімпіада Тернопільського національного економічного університету       (20 лютого 2017 р.)

29


 Вручення дипломів магістрів колишнім студентам гуманітарно-фінансового відділення (20 лютого 2017 р.)

30

31


 

МІЖВУЗІВСЬКА СТУДЕНТСЬКА НАУКОВО–ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СУЧАСНИЙ СТАН ІНФОРМАЦІЙНО–ЕКОНОМІЧНОГО СУСПІЛЬСТВА ХХІ СТОЛІТТЯ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ»

k00214 березня 2017 року відбулась міжвузівська студентська науково–практична конференція «Сучасний стан інформаційно–економічного суспільства ХХІ століття: проблеми і перспективи». Дана конференція об’єднала дві спеціальності гуманітарно–фінансового відділення «Інформаційна, бібліотечна і архівна справа» та «Фінанси, банківська справа та страхування».

k003Конференція зібрала студентів та викладачів вищих навчальних закладів не лише з Вінницького гуманітарно–педагогічного коледжу, а й інших закладів освіти: Донецького національного університету ім. В. Стуса, Тернопільського національного економічного університету, Вінницького коледжу будівництва і архітектури КНУБА, Вінницького торговельно–економічного коледжу КНТЕУ.

Відкрив конференцію директор коледжу Войцехівський Костянтин Францович, який привітав всіх учасників зібрання та гостей наукового заходу. На пленарному засіданні виступили методист коледжу Руда Тетяна Вікторівна та завідувач гуманітарно–фінансового відділення Турлюк Світлана Вікторівна, Анісімова О. М., доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри інформаційних систем управління Донецького національного університету ім. В. Стуса (доповідь — Застосування інформаційних технологій для удосконалення зберігання архівних фондів) та Лактіонова О. А., кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри фінансів та банківської справи (доповідь — Сучасні виклики фінансової індустрії у новому інформаційному просторі).

k001Робота конференції продовжилась в секціях, залежно від досліджуваної тематики — Інформаційно–документні системи в галузі культури, мистецтва та освіти та Сучасні проблеми соціально-економічних систем. Доповіді учасників вирізнялися умінням аргументувати тему дослідження, визначити її актуальність, звернути увагу на гострі проблеми сучасної економіки та інформаційно-документної діяльності організацій та установ.

Доповіді Безмощук А. В., Колесник А., Патик О., Волошиної Н., Панюк Н., Коломійчук І. викликали жвавий інтерес і стали предметом дискусії.

Міжвузівська студентська науково–практична конференція «Сучасний стан інформаційно–економічного суспільства ХХІ століття: проблеми і перспективи» об’єднала різні погляди дослідників-початківців і досвідчених науковців.

Сподіваємося, що перші кроки студентів гуманітарно-фінансового відділення у науково-дослідній роботі стануть початком серйозних наукових відкриттів і допоможуть розв’язати складні соціально-економічні завдання і відкриють шлях до інформаційного простору.

Касіяненко Ольга Миколаївна, голова циклової комісії викладачів діловодства, документознавства та інформаційної діяльності


 

У творчій атмосфері

14 березня 2017 року у Вінницького гуманітарно-педагогічному коледжі відбулась міжвузівська науково-практична конференція студентів «Сучасний стан інформаційно-економічного суспільства XXI століття: проблеми і  перспективи».

Соціально-економічний розвиток держави є найважливішим показником оцінки рівня розвитку окремої держави як у світовому господарстві, так і для кожного мешканця окремої взятої країни. Питання економічного та соціального розвитку держави потребують нагального вирішення, оскільки саме високий рівень соціально-економічного розвитку дозволить Україні вийти на якісно новий рівень, підвищити рівень життя населення та забезпечити нашій країні належне місце в світовому співтоваристві.  

Метою конференції визначено проблеми економічного і соціального розвитку в сучасному суспільстві та розгляд шляхів їх вирішення.

Відкрив конференцію директор Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу Войцехівський Костянтин Францович. У вітальному зверненні до учасників конференції  Войцехівський К.Ф. відмітив важливість проведення науково-практичної конференції, важливість обговорення напрямів соціально-економічного розвитку України, враховуючи національні особливості здійснення трансформаційних процесів.
На пленарному засіданні виступила голова науково-методичної ради Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу Руда Тетяна Вікторівна, яка зазначила, що саме спеціалісти високого рівня  мають забезпечити ефективне вирішення питань соціально-економічного розвитку суспільства, де ключовим моментом є якісна підготовка фахівців.

У доповіді «Застосування інформаційних технологій для удосконалення зберігання архівних фондів» Анісімова О. М., доктор економічних наук, професор завідувач кафедри інформаційних систем управління Донецького національного університету ім. В. Стуса, підкреслила  необхідність застосування нових технологій, щодо обробки та зберігання інформації, особливо у роботі архівних фондів.

Лактіонова О. А., кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри фінансів та банківської справи Донецького національного університету ім. В. Стуса, виступила з доповіддю «Сучасні виклики фінансової індустрії у новому інформаційному просторі», акцентувала увагу на циклічний характер розвитку економічної та фінансової сфери в Україні.

У роботі конференції брали участь студенти Вінницького торговельно-економічного коледжу КНТЕУ, Вінницького коледжу будівництва та архітектури, Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу, які у своїх доповідях освітлювали актуальні питання соціально-економічного розвитку України.

Хочеться відмітити практичну направленість роботи конференції. Студенти, аналізуючи основні показники соціально-економічного розвитку України та Вінницької області, окреслили проблеми та визначили шляхи їх вирішення.

Проведення науково-практичної конференції дало можливість ознайомитися з результатами досліджень викладачів та студентів. Найкращими були виступи студентів Стецюка А. А., студента 3 курсу ВТЕК КНТЕУ, на тему «Методи стабілізації економіки України», Панюк Н. С., студентки 4 курсу ВГПК, на тему «Проблематика актуальності даних про платників податків для їх об’єктивного обліку»,  Мандибури М. М., студентки 3 курсу ВТЕК КНТЕУ, на тему «Цілеспрямована конкурентна політика держави – шлях підвищення ефективності економіки України», Коломійчук І. Ю., студентки 4 курсу ВГПК, «Стан та проблеми розвитку сільськогосподарських підприємств Вінницької області», Номеровської А. А., студентки 3 курсу ВТЕК КНТЕУ, «Досвід європейських країн у регулюванні інвестиційної діяльності України», Блажієвської М. А., студентки 4 курсу ВГПК, «Конкуренція комерційних банків на ринку касових операцій»,  Аверкиної В. О., студентки 4 курсу ВГПК, «Місце єдиного податку у формуванні місцевого бюджету», Корнійчук Г. В., студентки 4 курсу ВГПК, «Сучасний стан ринку праці в Україні».

Проведення науково-практичної конференції — це обмін досвідом наукової роботи викладачів та студентів вищих навчальних закладів, обговорення актуальних питань розвитку економіки, напрямків реформування податкової системи України, банківської системи, тощо. Конференція проведена на належному організаційно-методичному  рівні у творчій атмосфері.

Лимар Олена Федорівна,
викладач фінансово-економічних дисциплін
Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу


Дозвольте від імені учасників Вінницького торговельно-економічного коледжу КНТЕУ подякувати вам за запрошення та відмінну організацію Міжвузівської науково-практичної конференції «Сучасний стан інформаційно-економічного суспільства ХХІ століття: проблеми та перспективи». Для нас участь в конференції дала колосальний досвід щодо питань соціально-економічного розвитку держави.

Вразило коло доповідачів і високий рівень учасників. Захід був дуже змістовним і допоміг учасникам розібратися в проблемних питаннях. Жодна доповідь не залишила нас байдужими, а постійна дискусія тільки підтвердила високий рівень наукового товариства, що було представлене на конференції.

Конференція була дуже добре організована, як з точки зору змісту, так і з технічної сторони. Від імені учасників ВТЕК КНТЕУ, вітаємо вас з успішною організацією та проведенням на високому рівні наукового заходу!

Тімошенко Наталія Миколаївна

голова циклової комісії

фінансово-економічних та облікових дисциплін

ВТЕК КНТЕУ

Стецюк Артем, Мандибура Марія, Номеровська Аліна

студенти 3 курсу

Вінницького торговельно-економічног коледжу КНТЕУ


 

Всьому початком є любов

fff116.02.17 відбувся конкурс краси та кохання до Дня Валентина під назвою «Всьому початком є любов». У цьому конкурсі взяли участь 5 пар гуманітарно-фінансового відділення. На меті було познайомити студентів з історією походження свята, провести конкурсні змагання між парами, допомогти усвідомити, що любов – це безкорисне почуття, працювати над розвитком акторських здібностей, розкутості та ін. Журі конкурсу: завідуюча гуманітарно-фінансового відділення С. В. Турлюк та викладач фінансово-економічних дисциплін – О. Ф. Лимар. Всі учасники та присутні переглянули, створене напередодні, інтерв’ю студентів із викладачами коледжу стосовно їх думок на питання «Що ж таке кохання»?

fff2Серед 9 проведених конкурсів варто відзначити: конкурс «Перешкоди», в якому хлопці продемонстрували своє вміння та силу переносити дівчат різними способами; конкурс «Підбери пару» де парам потрібно було об’єднати імена закоханих пар, які відомі зі скарбниці української та світової літератури, музики та історії та конкурс «Слова кохання», де пари мали продовжити віршовані рядки. Надихнувшись романтичною атмосферою заходу, шановна С. В. Турлюк поділилась своїми поетичними стрічками, які вразили присутніх своєю щирістю та душевністю. Виявляється, на гуманітарно-фінансовому відділенні працює багато талановитих та творчих викладачів!!!!
Пари активно змагались у конкурсах і не хотіли поступатись. У конкурсі «Комплімент», дівчата говорили настільки багато різних компліментів хлопцям, що важко було визначити переможця саме в цьому завданні.
Після тривалої боротьби перемогу здобула пара Крістіни та Артура 21 – Р групи. Вітаємо переможців солодким призом!!!!!

Крістіна: Захід був нереально цікавим та повчальним. Конкурси були як на логіку так і рухливі, що дуже мені сподобалося. Атмосфера була затишна і я з нетерпінням чекаю на нові схожі заходи!)

Артур: Захід мені дуже сподобався. Було дуже весело, особливо мені сподобався конкурс з гірською річкою. І торт який ми виграли був дуже смачний.

Діана: Захід до дня Святого Валентина в якому ми брали участь мені надзвичайно сподобався, було багато цікавих конкурсів, приємна та дружня атмосфера.

Яна: Чудовий захід! Було дійсно дуже душевно, весело, цікаво, приємно. Організація на високому рівні, все було просто фантастично. Не можу не висловити своє захоплення від чудових конкурсів, в яких сама приймала участь. Цей захід надав нам можливість познайомитися з новими друзями, а закоханим парам дізнатися один про одного більше та навчитися долати будь-які перешкоди разом. Було просто чудово провести час зі знайомими та друзями. Це був дійсно справжній відпочинок. Величезне дякую, Аллі Василівні, яка вклала душу і серце у цей захід.

Максим: Все було на вищому рівні. Мені сподобалось. Я б хотів повторити ще. Ми чесно провели дуже весело час.

Вероніка: Дякую Вам за гарно проведений час мені надзвичайно сподобався захід "Всьому початком є ЛЮБОВ" Наші хлопці з помадою, виглядали просто шикарно, неперевершено, бездоганно Вболівальники отримали задоволення від проведеного заходу, дізнались багато чого цікавого та нового. Конкурси були надзвичайно чудові, та захоплюючі. Я чудово провела свій часДякую за ваші старання, все вийшло вдало, було весело та незабутньо.

Сергій: Дуже сподобався захід, було цікаво розкрити своє серце другій половинці, найбільше сподобався конкурс «Перешкоди».

Леся: Хочу подякувати всім, хто організував такий чудовий захід до дня святого Валентина, мені було дуже приємно приймати участь та змагатися із суперниками! Було б чудово, якщо б частіше організовували такі веселі свята та спрямовували усіх студентів коледжу до їх участі!

Вадим: Наші враження не можна описати, бо в них багато приємних моментів. Ви доклали багато зусиль для того, щоб захід пройшов чудово. Побільше би таких заходів, а то наші студенти забувають, що таке ДРУЖБА, ЛЮБОВ, ПОВАГА, ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ, ПІДТРИМКА, ВДЯЧНІСТЬ, ВІЧЛИВІСТЬ. Дякую за приємні моменти з заходу. Захід чудовий, неперевершений, наповнений радістю, любов'ю, сімейною атмосферою. Ми весело провели час, насміялись.


 

Навчально-розважальна гра з математики «Хто зверху?»

f001Викладач математики А. В. Терепа 18 лютого 2017 року організувала та провела нестандартну навчально-розважальну гру з математики «Хто зверху?». Це одна з форм позакласної роботи з математики, що дає студентам можливість проявити себе в нестандартних ситуаціях, застосувати здобуті теоретичні знання на практиці; підводить до самостійних пошуків, узагальнень та вчить працювати в команді.

У грі взяли участь дві команди хлопців та дівчат. Суддею конкурсу була О. П. Яремчук – викладач математики. Дуель команд дівчат і хлопців ділилась на шість раундів, що складались з різних конкурсів: «Відгадай ребус», «Вірю - не вірю», «Відгадай пісню», «Бліц», «Софізми», конкурс для вболівальників та багато іншого.

f002Варто відзначити конкурс «Збери літери», в якому кожна команда одержала по 6 пар літер, з яких потрібно було скласти слова-відповіді на поставлені запитання та конкурс «Хто я?», де завданням учасника було - вгадати, не дивлячись на екран, що за предмет чи персонаж зображений на екрані, ставлячи до членів команди запитання, на які вони можуть відповідати лише «так» або «ні». Студенти активно брали участь у конкурсах та завзято змагались.

Практика показує, що саме такі заходи, які побудовані на основі відомих телепередач та телешоу, користуються найбільшим попитом серед студентів.

Хто розумніший - чоловіки чи жінки? На сьогодні перемогу одержала команда хлопців, які нагороджені солодкими призами. Вітаємо переможців!!!

Вікторія: Нам дуже сподобався захід) були цікаві і вдало підібрані конкурси) ми дуууже раді що приймали участь у цьому заході) хотілось б повторити

Оксана: Мені надзвичайно сподобався математичний захід.Я чудово провела свій час,і не шкодую. Гра була цікавою та захопливою. Задіяні були вболівальники і самі учасники. Настрій був чудовий,я навіть відкрила дещо нове для себе. Найбільше мені сподобалося фінальне завдання. Я б хотіла, щоб таких інтелектуальних заходів було ще більше. Дякую за Ваші старання і за цей чудовий математичний захід ,,Хто зверху?''.

Ігор: Мені дуже сподобалось, все було дуже цікаво і добре організовано. Алла Василівна підготувала дуже гарний захід з цікавими конкурсами і призами.

Тарас: дуже чудовий захід, дізнався багато нового і цікавого. Побільше б таких заходів.

Володимир: Мені дуже сподобались конкурси, які були проведені. Атмосфера була веселою завдяки гравцям та вболівальникам.


Акредитаційна експертиза спеціальності 5.02010501 «Діловодство»

Акредитаційна експертиза
спеціальності 5.02010501 «Діловодство»

Термін проведення: 16-18 листопада 2016 року

Голова експертної комісії,
завідувач кафедри документознавства,  
інформаційної діяльності та українознавства
Тернопільського національного економічного
університету, доктор історичних наук, професор        О. Є. Гомотюк

Експерт,
голова циклової комісії діловодства і  
філологічних дисциплін
Хмельницького торговельно-
економічного коледжу
Київського національного торговельно-
економічного університету                        Т. С. Шабікова


ak
ak
ak
ak
ak
ak
ak
ak
ak
ak
ak
ak


Ток-шоу "Поле чудес"

n524.05.2016 р. у Вінницькому обласному комунальному гуманітарно-педагогічному коледжі відбувся захід з інформатики під назвою «Поле чудес». У конкурсі взяли участь кращі представники 3-х груп перших курсів 11-ЕР групи – команда «Формула успіху», 11-Ш група – команда «Ерудити» та 14-Ш групи – команда «220-Вольт», які були об’єднані у команди по 6 чоловік. Під час заходу студенти розвивали свої особистісні якості та інтелектуальні здібності і максимально розкрили свої знання з Інформатики, які здобули впродовж першого року навчання в стінах коледжу.

Метою заходу було: в ігровій формі пригадати основні поняття з інформатики; розвивати уміння застосовувати отримані знання в нестандартних ситуаціях, розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення; виховувати інтерес до предмету, виховувати культуру поведінки і спілкування учасників; сприяти умінню працювати в команді.

n6Під час проведення та підготовки заходу студенти перших курсів максимально задіяли свої організаційні здібності та розкрили свій внутрішній потенціал, підвищили мотивацію та пізнавальний інтерес до вивчення предмету Інформатика. Студенти відповідально віднеслись до підготовки презентації команд та виготовлення емблем для учасників команд а також до виготовлення плакатів вболівальникам та плакатів з кросвордами із різних розділів Інформатики. Учасники гри були активними, чітко відповідали на завдання різних категорій Інформатики, їм було цікаво. Конкурс капітанів пройшов в запеклій боротьбі за перемогу та залишив незабутні враження для учасників конкурсу. На заході також були присутні вболівальники від кожної команди, які змогли принести одній зі своїх команд переможну кількість балів. Перемогу здобули студенти 11-ЕР групи. Всі учасники були нагороджені медалями та дипломами за участь у заході.

Вважаємо, що проведення таких заходів розвиває інтерес студентів до вивчення предмету, творчу уяву, художній смак, навички змагання, логічне та просторове мислення, посилює пізнавальну мотивацію, підвищує інтерес до активної творчої та самостійної діяльності, формує навички самостійності.


Володимир, студент

Травень 27, 2016

Захід “Поле чудес” мені дуже сподобався. Запитання були цікавими та пізнавальними. Ведучою цього заходу була Алла Василівна. Дякуємо їй за цікавий захід! 11-ЕР Перемогла!

 

артур, студент

Травень 27, 2016

Ми з Володимиром були щиро раді допомогти нашим дівчатам у цій грі. Ми здобули у конкурсі для вболівальників таку кількість балів, що допомогла нам перемогти

 

Дарія, студентка

Травень 27, 2016

Ми із великим задоволенням взяли участь у ток-шоу «Поле чудес», де здобули перемогу. Впродовж всієї гри напруга не згасала, був важливим кожен бал. Суперники були гідними, але ми виявились сильнішими

АЛІНА, студентка

Травень 27, 2016

Мені дуже сподобалась ця гра. Конкурси та завдання були дуже цікавими. Ми відчайдушно боролись до кінця

НАТАЛІЯ, студентка

Травень 27, 2016

Як капітан команди, я дуже хвилювалась перед грою. Але коли вона розпочалась, я зрозуміла, що ми – сила, яку ніхто не здолає

Дарина, студентка

Травень 27, 2016

Враження від конкурсу – чудесні! Ми із користю провели час, застосовували отримані знання в нестандартних ситуаціях та розвивали свої інтелектуальні здібності

Леся, студентка

Травень 27, 2016

Від цієї гри я отримала лише позитивні емоції. Адже коли людина відчуває одночасно і щастя, і тривогу – вона, справді, живе

Катерина, студентка

Травень 27, 2016

Гра була неймовірно захоплюючою і несподіваною. Кожну секунду бали змінювались, тому ми дуже хвилювались. Проте, наші світлі голови допомогли нам здобути цю перемогу, за яку ми так боролися

 

Захист практики з додаткової кваліфікації

Пройти практику – мало, головне – вдало представити здобуті результати


ПоХилюк О.М., Кандидат філологічних наук
куратор 41-Р групи

Квітень 27, 2016

 

pr0127 квітня 2016 р. на гуманітарно-фінансовому відділенні відбувся відкритий публічний захист переддипломної технологічної практики з додаткової кваліфікації «Фахівець з бібліотечної справи» студентів 41-Р групи напряму підготовки «Діловодство». До складу комісії із захисту практики було включено заступника директора з навчально-виробничої роботи В. В. Сверлович, завідувача гуманітарно-фінансового відділення С. В. Турлюк, голову випускової циклової комісії з діловодства, документознавства та інформаційної діяльності О. М. Касіяненко та всіх керівників практики від коледжу. Усім студенти-випускникам вдалось переконати членів комісії у тому, що вони успішно пройшли практику з додаткової кваліфікації та заслуговують на схвальні відгуки.
Протягом двох тижнів практики з додаткової кваліфікації студенти мали можливість поринути у бібліотечний світ: виконувати обов’язки бібліотекаря, організовуючи бібліотечне, інформаційне, науково-дослідне, освітнє, культурне та довідково-бібліографічне обслуговування користувачів бібліотек; ознайомитись із завданнями бібліографа, оформляючи біографічні описи та створюючи бібліографічні огляди, веббібліографічні рекомендаційні списки джерел; виконувати обов’язки працівника відділу культурно-масової роботи бібліотеки, організовуючи проведення масових заходів, бібліотечних уроків тощо.

Основною перевагою проходження практики з додаткової кваліфікації стало те, що студенти отримали можливість практично ознайомитись з різними видами бібліотечних ресурсів, а саме: упорядкованими бібліотечними фондами документів на різних носіях інформації, базами даних, мережевими інформаційними ресурсами, довідково-пошуковим апаратом, матеріально-технічними засобами опрацювання, зберігання та передачі інформації.

Частина студентів, які походили практику з додаткової кваліфікації у філіях Вінницької центральної бібліотечної системи мали можливість ознайомитись з особливості організації обслуговування відвідувачів за міжбібліотечним абонементом. Більшість студентів набули практичних навичок у комплектуванні бібліотечних фондів, проведення спільних наукових засідань, організації спільної видавничої діяльності, проведенні виставок книг, складанні бібліографічних списків для курсових, дипломних, магістерських робіт, оформленні реєстраційних документів користувачів бібліотек, ремонті й реставрації, навіть списанні документів тощо.

pr02Кожний студент 41-Р групи мав можливість продемонструвати результати проходження практики з додаткової кваліфікації, оформивши звітний альбом документів. Альбоми документів містили низку створених та зібраних під час проходження виробничої (переддипломної) практики документів, серед яких:

  • зразки регламентуючих документів, кошторису, стратегічного та річного плану роботи бібліотеки;
  • оперативний план комплектування;
  • зразок статистичного аналізу;
  • зразки облікових документів;
  • положення про абонемент;
  • положення про читальний зал;
  • зразки анкет;
  • тематичний проект зі світлинами, списком опрацьованої та використаної літератури;
  • зразок довідок;
  • фото звіт про книжкову виставку;
  • сценарій, фотографії, план проведення масового заходу;
  • зразок рекомендаційного огляду літератури;
  • зразок тематичної бібліографічної довідки, заповнений «зошит виконаних бібліографічних довідок»;
  • зразок папки-досьє;
  • зразки карток, бібліографічних описів;
  • зразки методичної продукції бібліотек;
  • зразки маркетингової та рекламної продукції (фотоекскурсія по бібліотеці, путівник, запрошення та оголошення на масові заходи);
  • зразок веббібліографічного списку, оглядів, покажчиків тощо.


Захист практики з додаткової кваліфікації засвідчив, що науково-педагогічні працівники коледжу підготували гідних випускників гуманітарно-фінансового відділення 2016 року, які незабаром матимуть можливість показати рівень своїх професійних умінь та навичок у реальному житті.


Чорна Іванна,
студентка 41-Р групи

Квітень 27, 2016

 

Одним із найцікавіших етапів навчання на 4 курсі гуманітарно-фінансового відділення є проходження виробничої (переддипломної) практики, в тому числі й з додаткової кваліфікації.

Ви завжди маєте можливість самому обрати місце для проходження практики, але якщо ви не виявили ініціативи, вас може направити коледж. Практику студенти-випускники проходили з основної кваліфікації «Діловодство» та з додаткової «Фахівець з бібліотечної справи». На практиці з основної кваліфікації ми мали змогу ознайомитись з інформаційно-документаційними ресурсами, організацією роботи секретаріату та кадрової служби, попрацювати з інформаційно-комп’ютерними технологіями. Виробнича практика з додаткової кваліфікації допомогла зрозуміти, наскільки робота в бібліотеці може бути цікавою та різноманітною.


Особисто я проходила практику у Вінницькій обласній універсальній бібліотеці ім. К. А. Тімірязєва, де мала можливість попрацювати майже у всіх відділах бібліотеки, допомогти у проведенні виставок та масових заходів.


На обох практиках ми навчились працювати в трудовому колективі, показали свої набуті знання та найголовніше – засвоїли практичні уміння й навички.


Також практика допомогла комусь відкрити, а когось навчила  приховувати свої особисті якості. Ми стали більш відповідальними, старанними, коректними та ввічливішими.


Я впевнена, що для студентів пройдена практика запам’ятається надовго та, можливо, для когось стане вирішальним кроком у майбутню професію.


 

Тихевич Оксана,
студентка 41-Р групи

Квітень 27, 2016

 

Переддипломна практика є важливою складовою якісної підготовки висококваліфікованих, компетентних фахівців, здатних до постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, системі управління та організації праці в умовах ринкової економіки.

У процесі захисту виробничої (переддипломної) практики з додаткової кваліфікації студенти продемонстрували високий рівень фахової підготовки, здатність використовувати отримані знання у професійній діяльності, сумлінність у виконанні завдань, творчий підхід в організації масових заходів, поділилися враженнями від проходження практики, набутим досвідом, отриманими знаннями, практичними уміннями й навичками, необхідними для реалізації професійних функцій бібліотекаря.

Результат виконання програми виробничої практики студенти представили звітами, який презентували у формі доповіді та демонстрації мультимедійних матеріалів у присутності членів комісії.

За результатами доповідей студенти групи відповідали на запитання членів комісії щодо організації та напрямів діяльності бази практики та конкретних аспектів, згідно з програмою проходження практики.

Під час проведення заходу студенти висловили вдячність викладачам за надану їм теоретико-методичну підготовку щодо проходження практики.


 

Важливий крок у майбутню професію

new0222 квітня 2016 р. на гуманітарно-фінансовому відділенні відбувся відкритий публічний захист переддипломної технологічної практики з основної кваліфікації студентів 41-Р групи напряму підготовки «Діловодство». До складу поважної комісії із захисту практики було включено заступника директора з навчально-виробничої роботи В. В. Сверлович, завідувача гуманітарно-фінансового відділення С. В. Турлюк, голову випускової циклової комісії з діловодства, документознавства та інформаційної діяльності О. М. Касіяненко та всіх керівників практики від коледжу.

Усі студенти виявили високий рівень відповідальності, організованості та творчості під час проходження переддипломної практики та підготовки звітних матеріалів. Більшість студентів констатувало, що протягом практики мали можливість розвивати свої професійні навички на основі використання теоретичних знань, здобутих при вивченні фахових дисциплін у коледжі, у різних ситуаціях, характерних для майбутньої професійної діяльності.

Протягом чотирьох тижнів студенти мали можливість поринути у світ обраної професії: виконувати обов’язки секретаря-референта, працівника відділу кадрів чи канцелярії на робочому місці, опрацьовувати питання програми практики, всебічно проаналізувати діяльність ділової служби, виявити недоліки в межах своєї компетенції, розробляти пропозиції щодо покращення інформаційно-документаційного забезпечення певного підрозділу тощо.

Студенти 41-Р групи було склали достатньо вагомі звіти про виконану під час практики роботу, оформили матеріали згідно з вимогами навчального закладу, презентували та захистили їх. Варто відзначити сумлінне ставлення студентів до підготовки презентаційного супроводу доповідей, який містив світлини з місця проходження практики, робочого місця практиканта, роботи з іншими членами колективу бази практики, з відвідувачами та ін.
На захист технологічної практики було запрошено студентів третього курсу, які мали можливість перейняти досвід старшокурсників, зробити певні висновки та накреслити перспективи подальшої роботи в галузі професійного становлення.

Куратор 41-Р групи,
кандидат філологічних наук О. М. Похилюк


 

Співпраця з Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини

new0112 лютого 2016 року студенти 41-Е групи гуманітарно-педагогічного коледжу відвідали Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Поїздка дала можливість ознайомитися із умовами вступу до університету, факультетами, інститутами та іншими структурними підрозділами, матеріально-технічною базою, викладацьким складом та студентством.

На високому рівні відбулася презентація інституту економіки та бізнес-освіти в розрізі економічних спеціальностей.

Йшлося про можливість закордонної практики та працевлаштування. Університет представив високий рівень підготовки спеціалістів та ласкаво запрошував на навчання.

Доповненням стала екскурсія до одного із найстаріших музеїв Черкащини, а саме Уманського краєзнавчого музею.

Студенти ознайомились з історичними матеріалами розвитку міста та його жителів.

Контакти

Зв'язатись з нами

8 (0432) 55-68-79

vgpk@ua.fm

Графік работи приймальної комісії

ДЕТАЛЬНІШЕ

Наша адреса

21019, м. Вінниця
вул. Нагірна, 13

Оплата за навчання та прожмвання

ОПЛАТИТИ