21019 м.Вінниця, вул.Нагірна,13 тел.: 55-68-99, 55-68-79

ЗВІТНО-ПІДСУМКОВІ СТУДЕНТСЬКІ ЗБОРИ

zb17 січня 2018 року в актовій залі коледжу було проведено загальні збори студентів філологічного факультету.

Декан філологічного факультету, канд. філол. наук О. М. Похилюк представила кураторам та студентам факультету звіт про успішність й стан відвідування навчальних занять за результатами зимової заліково-екзаменаційної сесії та І семестру 2017-2018 н.р. загалом.

На зборах було оголошено списки кращих студентів і студентів, які мають академічну заборгованість. Останні звітували на загал про стан ліквідації академзаборгованостей.

Особливу увагу студентів було зосереджено на нормативності оформлення документів, що засвідчують поважні причини пропусків навчальних занять, а також на необхідності відпрацювання пропущеного навчального матеріалу. Усне попередження прозвучало на адресу студентів, які мають найбільшу кількість пропусків без поважних причин.

На загальних студентських зборах філологічного факультету також було оприлюднено пріоритетні завдання та перспективи розвитку на ІІ семестр 2017-2018 н.р.


 

День Святого Миколая у Центрі розвитку дітей та молоді «Аліса»

Метою педагогічної практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами освітньої роботи в дошкільному закладі, формування в них професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи, виховання інтересу до професії, любові до дітей, потреба
систематично поповнювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності, вивчати і використовувати передовий та новаторський
педагогічний досвід.

Методист педагогічної практики Федчишина Т.Л. провела підсумок практики зі студентами 32-д групи у формі свята до Дня Святого Миколая у Центрі розвитку дітей та молоді «Аліса». У практикантів сформувались навички роботи з дитячим колективом з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей, а також роботи з батьками, яка ґрунтується на гармонійному поєднанні родинного і суспільного виховання


s
s
s
s

«Проблеми соціалізації дошкільників з мовленнєвими порушеннями у контексті актуальних тенденцій сьогодення»

14.12.2017 року викладачі дошкільного відділення Бевз В.В.,Федчишина Т.Л., Цісар І.В. брали участь у семінарі для керівників закладів дошкільної освіти на тему «Проблеми соціалізації дошкільників з мовленнєвими порушеннями у контексті актуальних тенденцій сьогодення»на базі КЗ «ДНЗ № 27 ВМР» . Завданням заходу було ознайомлення учасників семінару з інноваційним освітнім середовищем – потужним інструментом для успішної соціалізації , розширення світогляду, сенсорного та пізнавального розвитку дітей з порушенням мовлення.


Випуск здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем «бакалавр»

Святкове дійство відбулось 26 грудня 2017 року у Вінницькому гуманітарно – педагогічному коледжі . Це випуск здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем « бакалавр» - 44-Д(Б) група.

Педагоги, батьки, гості привітали та побажали випускникам успіхів, здійснення усіх задумів, щасливої та щедрої долі. Зі словами побажання звернулися до випускників директор Костянтин Францович Войцехівський, завідувач дошкільного відділення Федчишина Тетяна Леонідівна, куратор групи, а також батьки випускників. Свято прикрасили цікаві номери художньої самодіяльності.



Естетичне виховання дітей у сім'ї. Проведення дитячих свят вдома

Викладач Федчишина Т.Л. провела підсумкову пару із сімейної педагогіки у студентів 22-д на тему «Естетичне виховання дітей у сім'ї. Проведення
дитячих свят вдома» у формі свята до Дня Святого Миколая і 22-д група до Нового року. Були запрошені студенти 1курсу 11-д, 12-д у ролі дітей, для
яких проводилось свято.

Другокурсники доповіли, що естетичне виховання в сім'ї полягає в залученні дітей до прекрасного в житті, природі, праці й мистецтві. Перші естетичні почуття виникають у дітей дуже рано. Усвідомленню маленькими дітьми законів краси сприяють ніжна мамина пісня над колискою, материнська ласкава усмішка до дитини; приваблива іграшка, що її дарує дитині батько; чарівна бабусина казка, яка вчить добру і злу, формує поняття про красу життя й буденні недоречності, які трапляються на життєвому шляху; цікава дідусева розповідь, чи гумор; чарівна прогулянка, захоплююча гра з сестрою чи братом та проведення дитячих свят вдома.


SAM
SAM
SAM
SAM

Поняття PECS та етапи введення

18.12.2017 року завідувач дошкільного відділення Федчишина Т.Л., методист коледжу Руда Т.В. та викладач Тарашевська О.В. зі студентами 42-д групи брали участь у спільному заході із КЗ «Вінницька академія неперервної освіти» на тему «Поняття PECS та етапи введення».

Президент Благодійної організація «Благодійний фонд «Центр соціалізації та реабілітаціїдітей з аутизмом та іншими розладами «Розвиток» Самойленко Олеся Анатоліївна (консультант Апарату Прем'єр- міністра України) виступила з доповіддю «Що ж таке PECS?»

  • Це система обміну картинками (по протоколу).
  • Pecs потрібен людям, які невербальні чи у яких мінімальный словниковий запас.
  • Базується на основі Прикладного Аналізу Поведінки (АВА)


Андріївські вечорниці

13 грудня 2017 р. студенти 21-ФГ групи під керівництвом куратора Лебедь Ю. Б. організували для студентів 2 курсу філологічного факультету народне українське свято «Андріївські вечорниці».

В аудиторії, стилізованій під українську хату, господиня зустрічала молодь. Дівчата проводили традиційні гадання на подальшу долю, на нареченого, на щасливе життя, на багатство, а парубки брали участь в кусанні обрядового коржа – калити.

Родзинкою вечорниць став виступ вокального ансамблю філологічного факультету «Song time» під керівництвом Білої Л. М., у виконанні якого лунали чудові українські народні пісні.


a
a
a
a
a
a

СВЯТО КАЛИТИ

412 грудня 2017 року студенти 22-ФГ групи відвідали Вінницький літературно-меморіальний музей Михайла Коцюбинського, щоб взяти участь у народно-обрядовому святі «Калита».

Голова координаційної ради громадської організації «Молода Подільська Січ» Шпак-Мельник В. Х. розповіла про особливості проведення таких вечорниць в Україні.

Протягом дійства лунала автентична музика, дівчата ворожили на свою долю, дізнавалися, хто першою вийде заміж та яким буде майбутній чоловік. Хлопці їхали на коцюбі до пана Калитинського кусати калиту, а пан Писарчук малював на обличчі вуса тому, хто засміється.

Завершились вечорниці пригощанням усіх присутніх узваром, варениками, смачною медовою калитою та солодощами.


ВЕЧІРКА В СТИЛІ КАНТРІ

7 грудня 2017 р. студенти 32-ІМ(б) групи, об’єднавшись із студентами 12-ФГ групи, влаштували справжню англомовну вечірку в стилі кантрі. Студенти 3 курсу вирішили ознайомити першокурсників з тим, як можна в нетрадиційній формі проводити виховні години на філологічному факультеті.

Для студентів 1 курсу було неочікуваним та непередбачуваним побувати на такому незвичайному та веселому заході. Місце проведення було прикрашене різнобарвними тематичними декораціями, на столах були гостинці для студентів та викладачів. Проводились різні конкурси, змагання, учасники вечірки радо долучались до колективного виконання відомих пісень англійською мовою. Усі студенти були захоплені дійством, що відбувалось у стінах нашого коледжу. Учасники свята висловлюють найщирішу подяку викладачам, які допомогли організувати цей незабутній та сповнений гарними емоціями вечір.


c
c
c

Долучаємось до мистецького життя міста

7 грудня 2017 р. студенти 21-ФГ групи філологічного факультету під керівництвом куратора канд. філол. наук Лебедь Ю. Б. відвідали творчий вечір Тіни Гальянової, приурочений презентації роману «Ходжа». Захід відбувся у Вінницькій обласній універсальній науковій бібліотеці імені К. Тімірязєва.

Студенти мали змогу ознайомитися не лише з філігранним творчим доробком молодої вінницької письменниці, а й з її життєвими успіхами.
На вечорі виступили творчі наставники письменниці, серед них і канд. філол. наук, доцент Яковенко Т. В.

Присутні мали змогу ознайомитися з ліричними творами письменниці, переглянули короткометражний фільм, знятий за мотивами її оповідання «Наречена».


m
m
m

ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ

На філологічному факультеті пройшла низка відкритих занять із циклу «Педагогічна майстерня», підготовлена викладачами кафедри германської філології та зарубіжної літератури.

Викладач-методист Голунов Л. А. показав прийоми й форми роботи над розвитком іншомовної комунікативної компетентності з німецької та англійської мов: мовленнєвої, мовної, дискурсивної, соціокультурної і соціолінгвістичної.

Використання інноваційних педагогічних технологій ігрового, мультимедійного й мережевого спрямування стали предметом зацікавлень Кушнір А. С. Викладачем було проведено серію занять із використанням смартфонів, онлайн-ресурсів тощо.

Кінцевим продуктом «Педагогічної майстерні» стало не лише здобуття студентами необхідних знань, вироблення умінь і навичок, а й забезпечення якості підготовки спеціалістів на рівні міжнародних стандартів у межах модернізації вищої освіти України.


vz
vz
vz

Побачити Німеччину очима німців…

28 листопада студенти 31-ІМ(б) групи з куратором Войцехівською Н. К. стали учасниками клубу перегляду кінострічки в межах фестивалю «Нове німецьке кіно» (під патронатом Goethe-Institut).

Для ознайомлення з культурою, традиціями, історією та сьогоденням країни, мова якої вивчається, було обрано фільм про один день із життя Німеччини режисера Зенке Вортманна: саме він скомпонував стрічку, в якій німці зображують самі себе.

Ця яскрава ода країні не дає, звичайно, об'єктивного уявлення про Німеччину, та його й не може бути. Це радше фільм-забавка і величезне попурі з безліччю різних елементів, включно з відео зі смартфонів, зйомок природи професійною технікою та великою кількістю відеоматеріалу, знятого з висоти пташиного польоту. Але є в ньому і сцени повсякденного життя людей – страшні і смішні, веселі й серйозні.


f
f
f

Шкільний учитель англійської мови нового покоління

24 листопада студенти філологічного факультету стали учасниками психолого-педагогічної лабораторії «Шкільний учитель англійської мови нового покоління» (модератор – канд. пед. наук, доц. Пиндик О. Г.). Проведена у формі обміну досвіду між студентами старших і молодших курсів лабораторія була покликана вирішити проблему якісної підготовки майбутнього філолога до проходження педагогічної практики.

Студенти-коучери презентували власні напрацювання – ігри й вправи на розвиток здібностей, формування та розвиток навичок читання, аудіювання, підвищення рівня загальної обізнаності й мовної здогадки. Окрім роботи на т. зв. «міні-майданчиках», було використано групові й колективні форми роботи: аналіз психолого-педагогічних ситуацій, а також робота з відеорядом (автентичні матеріали British Council).


u
u
u

Контакти

Зв'язатись з нами

8(0432)55-68-99
8(0432)55-68-79

vgpk@ua.fm

Графік работи приймальної комісії

ДЕТАЛЬНІШЕ

Наша адреса

21019, м. Вінниця
вул. Нагірна, 13