21019 м.Вінниця, вул.Нагірна,13 тел.: 55-68-99, 55-68-79

Вечір патріотизму

ns«За Україну, за її долю…»

Студенти 11-Ш групи шкільного відділення з ініціативи викладача української мови, кандидата філологічних наук, завідувача кафедри української філології Олени Миколаївни Похилюк стали учасниками ВЕЧОРА ПАТРІОТИЗМУ, присвяченому Дню Героїв Небесної Сотні «За Україну, за її долю», який відбувся у приміщенні читальної зали Вінницької обласної універсальної наукової бібліотеки ОУНБ ім. К. А. Тімірязєва 16 лютого 2017 р. На вечорі звучали спогади про нашого земляка, героя Небесної Сотні Максима Шимка та інших відважних учасників Революції Гідності, які вірили в майбутнє України, заплативши за це найбільшу ціну, на яку здатна людина - життя. Емоційний вплив на глядачів справила патріотична поезія у виконанні студентської молоді, а також українська пісня, без якої важко уявити будь-яке дійство.

Студенти-першокурсники мали змогу особисто познайомитися з академіком, автором більш ніж 140 статей, монографій, доповідей та 30 художніх творів, українським письменником Валерієм Половинчуком, з-під пера якого вийшли у світ романи про сучасну ситуацію на Сході України і не тільки «Небесний сектор», «Добровольці», «Флорида». Також увагу студентів привернула книжково-ілюстративна виставка «Небесна Сотня, ви тепер святі», біля якої можна було розмислити про актуальні питання сьогодення та глобальні проблеми вічності.


 

Вулиці Вінниці: з історії декомунізації

16 лютого 2017 року в рамках науково-краєзнавчого клубу «Дослідник краю» у відділі аграрних наук і виробництва (вул. Соборна, 73, ІV поверх) Вінницької ОУНБ ім. К. А. Тімірязєва відбулася презентація довідника доктора історичних наук, доцента ВДПУ ім. М. Коцюбинського Т. Кароєвої «Вулиці Вінниці: з історії декомунізації». На розширеному засіданні клубу були присутні студенти 22-Ш та 31-Р груп Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу, роботу яких координувала кандидат філологічних наук, завідувач кафедри української філології Олена Миколаївна Похилюк, в коло наукових інтересів якої входять питання дослідження містознавчого матеріалу.

Протягом години студенти мали можливість не лише познайомитись із принципами роботи робочої групи вінницьких істориків з питання декомунізації топонімів міста Вінниці, а й взяти участь у жвавій дискусії про необхідність та обґрунтованість нових власних назв, які з’явилися на карті нашого міста. Багато цікавої та пізнавальної інформації слухачі отримали про історичне минуле Старого міста, де знаходиться наш коледж та де проживають під час навчання немісцеві студенти.

Працівники найбільшої бібліотеки нашого міста провели оглядову екскурсію залами та фондами храму книги. Студенти мали нагоду оглянути книжкові виставки, приурочені визначним лютневим подіям та датам.


str
str
str


 

КОНКУРС ВАЛЕНТИНОК

День святого Валентина, або День усіх закоханих – свято, що відзначається 14 лютого у багатьох країнах світу.

Святкування Дня Валентина з’явилось у житті українців не так давно, у 90-х роках минулого століття, і зараз відзначається повсюдно, без прив’язки до релігії, а швидше як додатковий привід сказати своїй другій половинці про почуття і влаштувати щось особливо романтичне.

Відзначаючи День закоханих у ВГПК, ми вирішили, приділити значну увагу такому найпопулярнішому атрибутові свята, як «валентинка». Зокрема, під керівництвом куратора Скрипник Надії Іванівни було проведено конкурс «валентинок» до Дня Святого Валентина. Студенти 11-ШГ групи власноруч виготовили найрізноманітніші «валентинки», чим ще раз підтвердили свою креативність, самостійність, різноманітність, обізнаність у різних техніках прикладної творчості та закоханість.

Було створено високоповажне журі у складі завідувача шкільного відділення Майданик О. В., заступника директора з виховної роботи Павліченко Г. М., заступника директора з навчальної роботи Когутюк О. В., завідувача кафедри української філології Похилюк О. М. Члени журі були приємно вражені роботами конкурсантів 11-ШГ групи. Усі студенти виконали поставлене куратором завдання. І вибрати найцікавіші й найкрасивіші «валентинки» членам журі було дуже важко. Тому було вирішено нагородити усіх студентів, що брали участь у конкурсі, солодкими сюрпризами та канцелярськими наборами. 


 

val
val
val
val


Благодійна акція «Подаруй бібліотеці книгу!»

bl0110 лютого 2017 р. з ініціативи студентів 23-Д групи Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу під керівництвом старости Вікторії Заболотної було придбано комплект підручників з дитячої літератури (Качак Т. Українська література для дітей та юнацтва: підручник /Тетяна Качак. - К. : ВЦ "Академія", 2016 с. - (Серія "Альма-матер") і передано до бібліотеки навчального закладу.

Студентів привітали і щиро подякували за актуальний посильний внесок у поповнення матеріально-технічного та інформаційного забезпечення навчального процесу закладу працівники бібліотеки, заступник директора з виховної роботи коледжу Галина Миколаївна Павліченко, завідувач кафедри української філології, кандидат філологічних наук Олена Миколаївна Похилюк та викладач дитячої літератури, кандидат філологічних наук, доцент Тетяна Василівна Яковенко.

Пишаємося 23-Д групою! Віримо, український педагогічний світ за кілька років поповниться прекрасними молодими фахівцями!


Обмін досвідом на всеукраїнському рівні

31 січня 2017 року провідні викладачі кафедри української філології в складі кандидата філологічних наук, завідувача кафедри О. М. Похилюк, кандидата філологічних наук Н. І. Скрипник, заступника директора з виховної роботи Г. М. Павліченко, викладача-методиста Т. Г. Омелянчик, а також методиста коледжу Т. В. Рудої взяли активну участь у Всеукраїнському науково-методичному семінарі «Сучасні освітні технології у навчально-виховному процесі початкової та основної школи», організованому на базі Корсунь-Шевченківського педагогічного коледжу імені Т. Г. Шевченка за сприяння, підтримки та безпосередньої участі факультету української філології, факультету початкової освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Наші викладачі виступали на пленарному засіданні в рамках напрямку роботи «Сучасні освітні технології у навчально-виховному процесі початкової школи». Їхні ґрунтовні виступи були жваво обговорені та отримали схвальні відгуки.

Крім того, усі учасники семінару мали можливість ознайомитись із історією та матеріально-технічною базою навчального закладу, який приймав гостей заходу.

Кафедра української філології сподівається на подальшу плідну співпрацю на освітній ниві із педагогічними коледжами Черкаського регіону.


p
p
p
p


 

Вітаємо з перемогою

1114 лютого 2017 року на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 імені Михайла Коцюбинського Вінницької міської ради» пройшов ІV (фінальний) етап VІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.

Наш навчальний заклад представляла переможниця обласного етапу конкурсу Воїнська Ірина Сергіївна, студентка 22-Ш групи шкільного відділення.

Підготовку студентки до участі в конкурсі здійснювала Тетяна Василівна Яковенко, кандидат філологічних наук, доцент, викладач української літератури кафедри української філології.

Перед початком написання конкурсної роботи відбулось урочисте нагородження переможців обласного етапу конкурсу, на якому очільники освітянського галузі області під керівництвом О. А. Чорної, заступника директора Департаменту освіти і науки Вінницької ОДА вручили переможцям грамоти та пам’ятні призи.

Бажаємо нашим студентам подальших перемог, а викладачам творчих успіхів та натхнення в роботі з обдарованою студентською молоддю. 


ШКІЛЬНИЙ УЧИТЕЛЬ НОВОГО ПОКОЛІННЯ

В рамках участі Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу і,зокрема, відділення іноземних мов у Всеукраїнському науково-методичному експерименті «Шкільний учитель нового покоління», в коледжі розпочата робота нових навально-методичних кабінетів: лабораторія лінгвістичних досліджень та лінгводидактики, кабінет практики усного та писемного мовлення, конференц-зала літературного мистецтва та філологічна студія.

На основі діючої електронної дистанційної платформи для студентів відділення іноземних мов створена віртуальна школа з англійської мови та зарубіжної літератури.

З наступного навчального року планується вивчення двох додаткових іноземних мов: грецької та французької.


te
te
te
te
te
te


Обласний краєзнавчий музей — місце, де зустрічаються сьогодення і минуле

Студенти 21-ІМ(б) і 22-ІМ(б) груп відділення іноземних мов разом зі своїми кураторами — В. В. Романенко та Н. К. Войцехівською — відвідали Вінницький обласний краєзнавчий музей — місце, де зустрічаються сьогодення і минуле.

Учасники заходу, гуляючи залами музею (а їх 16), відчули справжній дух минувшини: найдавніших часів, козаччини, Литовської доби, історії краю з ХVІІІ — до початку ХХІ ст., а також періоду Незалежності. Студенти дізналися багато нового й цікавого про визначні археологічні пам’ятки, звичаї та побут рідного краю, його рослинний і тваринний світ.

Об’єктом особливих уподобань стали доісторичні експонати (зразки гірських порід і cкам’янілостей, знаряддя праці первісної людини, витвори мистецтва, зброя тощо), а також сучасні реалії Вінниччини. Останні у всьому своєму різноманітті — від шедеврів народних ремесел, робіт фотохудожників, скульпторів, живописців до продукції фабрик і заводів — представлені в останніх залах експозиції.

Слова вдячності висловлюємо гіду , яка майстерно провела екскурсію англійською мовою.


kr
kr
kr
kr


 

Декада кафедри германської філології та зарубіжної літератури

zv
zv
zv
zv


Предметна декада філологічних наук під девізом видатного південно-африканського вченого й проповідника Ахмеда Дидата «Мова – це ключ до людських сердець» відбулася в терміни з 21 листопада по 2 грудня 2016 року

Поставивши перед собою завдання показати красу, багатство та силу слова іноземних мов, а також познайомити з життям носіїв мов, які студенти вивчають у коледжі, викладачі кафедри германської філології та зарубіжної літератури провели низку різних за формою, змістом і тематикою заходів.

Основний блок у декаді зумовлювався необхідністю оновлення змісту й форм підготовки фахівців германської філології через пошук інноваційних технологій навчання та вдосконалення методів і прийомів роботи на уроках іноземних мов. Це знайшло своє відображення, насамперед, у показових заняттях викладачів кафедри, які безпосередньо задіяні в спільному проекті Міністерства освіти і науки України та Британської Ради «Шкільний учитель нового покоління»: канд. пед. наук А. В. Штифурака, викл. О. М. Михальчук і М. В. Юрченко.

Корисною для студентів і викладачів кафедри стала виставка сучасної навчально-методичної літератури з англійської та німецької мов видавництв «Cambridge University Press», «Pearson», «Oxford University Press», «Express Publishing» і «Hueber», організована канд. пед. наук А. В. Штифураком.

Актуальні питання лінгвістики й лінгводидактики обговорені на круглому столі «Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов» під керівництвом викл.-методиста Л. А. Голунова.

Оскільки одним із ключових моментів експерименту визначено педагогічну практику майбутніх вчителів англійської мови, у коледжі була проведена психолого-педагогічна лабораторія «Проблеми освіти, розвитку та виховання учнівської молоді у світлі парадигми нової української школи» (модератори: канд. пед. наук, доц. О. Г. Пиндик, канд. пед. наук А. В. Штифурак; у співпраці з кафедрою шкільної педагогіки, психології та окремих методик).

Протягом декади викладачі кафедри працювали не лише над формуванням у своїх вихованцях рис учителя нового покоління, але й підвищували власну майстерність. Зокрема, канд. філол. наук Н. К. Войцехівська брала участь у роботі Міжнародної науково-практичної конференції «Мова та культура: сучасні аспекти співвідношення» (м. Одеса, 25–26 листопада 2016 р.). Викладач також стала учасником практичних студій із методики викладання іноземних мов VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми філологічної науки та педагогічної практики» (м. Дніпро, 2 грудня 2016 р.).

Традиційно, діяльність викладачів кафедри виходила за межі навчального закладу. За запрошенням кафедри іноземної мови та перекладу Вінницького тор­го­вель­но-еко­но­міч­ного інституту Київського на­ці­о­наль­но­го тор­го­вель­но-еко­но­міч­но­го уні­вер­си­те­ту проведено майстер-клас «Right Measurements» за участю викладача англійської мови Амбасади США Тадеуша Маклеарі. У колаборації з викладачем кафедри іноземних мов із курсом латинської мови та медичної термінології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова Юлією Остраус відбулося засідання клубу японської мови.

. В. Юрченко входила до складу журі літературного конкурсу «Ukraіnian Poetry Time», що відбувся в стінах Вінницького училища культури і мистецтв ім. М. Леонтовича.

Розширенню творчих зв’язків сприяв культурно-масовий захід у формі походу до кінотеатру «Родина». Цьогоріч студенти мали можливість побачити п’ятірку найкращих короткометражних стрічок, що були номіновані на престижну нагороду «Оскар» у 2016 році.

На розвиток художньо-естетичних смаків студентів, а також формування їхньої лінгвокраїнознавчої компетенції були спрямовані заходи викл. А. С. Гладкої (мовне дерево «English Language Tree») та канд. філол. наук Н. К. Войцехівської (країнознавчі студії «We ♥ Great Britain»).

Вищезазначені заходи засвідчили систематизацію позааудиторної роботи з германської філології та лінгводидактики в коледжі, активізацію роботи гуртків, педагогічної практики в загальноосвітніх закладах м. Вінниці, для яких декада стала своєрідним творчим звітом.

Підвівши риску під досягненнями кафедри германської філології та зарубіжної літератури, викладачі не припинили напруженої повсякденної роботи над вихованням висококваліфікованих педагогічних кадрів оновленої української школи, тих, хто невдовзі працюватиме на освітянській ниві Вінниччини і всієї України.

Завідувач кафедри германської філології
та зарубіжної літератури
________канд. філол. наук Н. К. Войцехівська


 

Психолого-педагогічна лабораторія: «Проблеми освіти, розвитку та виховання учнівської молоді у світлі парадигми нової української школи»

la1В сучасному Європейському освітньому просторі стало традиціям проведення захисту результатів наукових досліджень студентів у формі роботи воркшопу як прикладної альтернативи теоретизованим конференціям. 13 грудня 2016 року на філологічному факультеті з ініціативи заступника директора з навчально-виробничої роботи Сверлович Валентини Вікторівни та декана філологічного факультету к.пед.н., доц. Пиндик Олени Георгіївни пройшло підсумовуюче та розширене засідання психолого-педагогічної лабораторії: «Проблеми освіти, розвитку та виховання учнівської молоді у світлі парадигми нової української школи».

Метою проведення лабораторії стала реалізація ідеї створення єдиного освітнього науково-дослідного середовища, учасниками якого були студенти випускних груп відділення іноземних мов та викладачі двох кафедри: германської філології та зарубіжної літератури і шкільної педагогіки, психології та окремих методик. Впродовж навчального року викладачі цих кафедр виступали консультантами під час написання курсової роботи, практики з науково-педагогічних досліджень та пробних уроків англійської мови та зарубіжної літератури на експериментальних базах – ЗОШ м. Вінниці. Усі види науково-дослідної роботи студенти виконували за єдиною схемою та системою.

la2Під час проведення лабораторії учасники апробували результати констатуючого та формуючого етапів педагогічного та психологічного експерименту; ознайомили присутніх з інноваційними методами проведення наукових досліджень та збори і обробки експериментальних даних.

Під час роботи, яка тривала увесь перший семестр поточного року, студенти, а їх було 89 чоловік, керувались слоганом Курта Левіна – розробника перших американських тренінгів: «Ніякого дослідження без дії і ніякої дії без дослідження».

У роботі воркшопу достатньо уваги приділялось практичним аспектам: рішення та розігрування педагогічних ситуацій. Справжній педагог не той, хто знає матеріал, і навіть не той, хто добре володіє цим матеріалом, а той, хто може в обставинах шкільного життя, яке щосекунди змінюється, знаходити оптимальні рішення, хто вміє орієнтуватись в непередбачуваних педагогічних ситуаціях.

На етапі рефлексії студенти та експерти (викладачі) написали Лист до себе, у якому визначили пріоритети для подальших досліджень.   


Майстер-класи на відділенні іноземних мов

laborВ листопаді - грудні  2016 року в рамках реалізації завдань  Всеукраїнського експерименту «Шкільний учитель нового покоління» на філологічному факультеті коледжу пройшла низка заходів.

Викладачі-новатори, автори спецкурсів з методики викладання англійської мови Михальчук О.М. та Юрченко М.В. провели серію занять з експериментальних курсів з метою їхньої апробації.

Заняття проводились англійської мови у формі воркшопу, мали практичну спрямованість і, як показали результати роботи студентів за напрямом підготовки 6.020303 «Філологія» (англійська, німецька), у І-му семестрі поточного навчального року запровадження нових спецкурсів з методики викладання англійської мови значно сприяють формуванню грунтовних навичок та методичної компенетнції.   

Також, з метою самоосвіти викладачі відділення іноземних мов взяли участь у міжвузівському Майстер-класі «Gamification in EFL and ESP Classroom», який проводився фахівцем Амбасади США Тадеушем Макклеарі на базі Вінницького торговельно-економічного інституту. 

 


Початкова нова українська школа: сутність змін, проблеми, знахідки, перспективи розвитку

konf11 грудня 2016 року було проведено науково-методичну конференцію «Початкова нова українська школа: сутність змін, проблеми, знахідки, перспективи розвитку» для студентів випускного курсу спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта» та напряму підготовки 6.010102 «Початкова освіта».

konf2До програми конференції було включено тренінг «Технології розвитку критичного мислення», який провели Т. Я. Грітченко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та Т. В. Гарачук, кандидат педагогічних наук, старший викладач цієї ж кафедри.

Розвитку критичного мислення особистості в наші дні приділяється велика увага. Студенти, які брали участь у тренінгу, виконували різні види роботи: асоціативний кущ, броунівський рух, карта поняття, семантична карта, спрямоване читання, карта персонажів, перенесення головного героя в іншу ситуацію. На власному прикладі вони змогли переконатися, що це цікаво та корисно. Такі види роботи стануть у пригоді вчителю початкових класів та студенту, який проходитиме переддипломну практику і як система роботи, і як окремі її форми.

Засідання Круглого столу було присвячене змінам, які відбулися та відбуваються в сучасній початковій школі. Основними доповідачами були вчителі загальноосвітньої школи №22 Вінницької міської ради Книш А. В. та Гурківська Л. О., колишні випускниці коледжу. Вони зробили компаративний аналіз змістових ліній, оцінювання за предметами та роками навчання, доповнили свої виступи власними коментарями. Слухати молодих колег було цікаво і приємно водночас: адже компетентність, послідовність, небайдужість – одні із основних професійних якостей справжніх фахівців, а саме таких побачили перед собою студенти-випускники та викладачі шкільного відділення. Значить, недаремними були роки навчання, праця в нашому навчальному закладі.


Участь у благодійній акції

blagУ грудні 2016 року студенти Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу прийняли участь у благодійній акції, організованій службою у справах дітей Вінницької міської ради, «Подаруй дитині іграшку» по збору іграшок та ялинкових прикрас для дітей Донецької та Луганської областей, які проживають в зоні АТО, до Дня Святого Миколая, новорічних та різдвяних свят.

В кожну іграшку студенти вклали часточку своєї душі та серця, найщиріші привітання зі святами. А найголовнішим побажанням був мир та затишок в оселях маленьких українців, які опинилися в тяжких життєвих умовах.

 

 


РОЗШИРЕНЕ ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ

z024 листопада 2016 р. відбулося розширене засідання кафедри української філології, підсумковий захід у рамках декади української філології, що тривала два попередніх тижні.

Крім питань, передбачених планом чергових засідань, було розглянуто домінантне питання «Ефективність використання проектних технологій в організації освітнього процесу в коледжі». Модератор засідання кандидат філологічних наук, завідувач кафедри української філології Олена Миколаївна Похилюк чітко спланувала детальне всебічне опрацювання окресленого питання.

Для розкриття теоретичних положень організації проектної діяльності було запрошено кандидата педагогічних наук, доцента кафедри управління та адміністрування КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» Лесю Анатоліївну Києнко-Романюк. Викладач української та дитячої літератури Валентина Григорівна Галущенко представила кінцевий результат колективної роботи студентів над проектом «Формування професійно-педагогічної культури майбутнього виховання у процесі вивчення життя та творчості В. О. Сухомлинського» - ілюстрований альбом навчально-методичних матеріалів, доповнений мультимедійним супроводом.

Викладач кафедри шкільної педагогіки, психології та окремих методик Олександра Валеріївна Шевчук продемонструвала результати довготривалої проектної діяльності з педагогіки та практики з виховної та позакласної роботи «Ідеальний вчитель», «Школа майбутнього», «Зразковий директор школи» та прокоментувала організацію поетапної роботи над ними.

Бібліотекарі коледжу Світлана Миколаївна Смірнова та Олена Яківна Гончарук підготували добірку періодичної преси та надали ґрунтовну бібліотечну довідку «Метод проектів як засіб ефективного та якісного навчання».

Методист коледжу Тетяна Вікторівна Руда підсумувала розглянуте питання та порекомендувала доповідачам поділитись досвідом роботи з розглянутого питання на сторінках періодичної педагогічної преси, а викладачам кафедри української філології продовжувати використання проектних технологій в освітньому процесі.

pdf128 Програма засідання


Контакти

Зв'язатись з нами

8(0432)55-68-99
8(0432)55-68-79

vgpk@ua.fm

Графік работи приймальної комісії

ДЕТАЛЬНІШЕ

Наша адреса

21019, м. Вінниця
вул. Нагірна, 13