21019 м.Вінниця, вул.Нагірна,13 тел.: 8 (0432) 55-68-79; 55-68-92
  • Головна
  • Новини
  • Психолого-педагогічна лабораторія: «Проблеми освіти, розвитку та виховання учнівської молоді у світлі парадигми нової української школи»

Психолого-педагогічна лабораторія: «Проблеми освіти, розвитку та виховання учнівської молоді у світлі парадигми нової української школи»

la1В сучасному Європейському освітньому просторі стало традиціям проведення захисту результатів наукових досліджень студентів у формі роботи воркшопу як прикладної альтернативи теоретизованим конференціям. 13 грудня 2016 року на філологічному факультеті з ініціативи заступника директора з навчально-виробничої роботи Сверлович Валентини Вікторівни та декана філологічного факультету к.пед.н., доц. Пиндик Олени Георгіївни пройшло підсумовуюче та розширене засідання психолого-педагогічної лабораторії: «Проблеми освіти, розвитку та виховання учнівської молоді у світлі парадигми нової української школи».

Метою проведення лабораторії стала реалізація ідеї створення єдиного освітнього науково-дослідного середовища, учасниками якого були студенти випускних груп відділення іноземних мов та викладачі двох кафедри: германської філології та зарубіжної літератури і шкільної педагогіки, психології та окремих методик. Впродовж навчального року викладачі цих кафедр виступали консультантами під час написання курсової роботи, практики з науково-педагогічних досліджень та пробних уроків англійської мови та зарубіжної літератури на експериментальних базах – ЗОШ м. Вінниці. Усі види науково-дослідної роботи студенти виконували за єдиною схемою та системою.

la2Під час проведення лабораторії учасники апробували результати констатуючого та формуючого етапів педагогічного та психологічного експерименту; ознайомили присутніх з інноваційними методами проведення наукових досліджень та збори і обробки експериментальних даних.

Під час роботи, яка тривала увесь перший семестр поточного року, студенти, а їх було 89 чоловік, керувались слоганом Курта Левіна – розробника перших американських тренінгів: «Ніякого дослідження без дії і ніякої дії без дослідження».

У роботі воркшопу достатньо уваги приділялось практичним аспектам: рішення та розігрування педагогічних ситуацій. Справжній педагог не той, хто знає матеріал, і навіть не той, хто добре володіє цим матеріалом, а той, хто може в обставинах шкільного життя, яке щосекунди змінюється, знаходити оптимальні рішення, хто вміє орієнтуватись в непередбачуваних педагогічних ситуаціях.

На етапі рефлексії студенти та експерти (викладачі) написали Лист до себе, у якому визначили пріоритети для подальших досліджень.   


Контакти

Зв'язатись з нами

8 (0432) 55-68-79

vgpk@ua.fm

Графік работи приймальної комісії

ДЕТАЛЬНІШЕ

Наша адреса

21019, м. Вінниця
вул. Нагірна, 13

Оплата за навчання та проживання

ОПЛАТИТИ